Pages

Monday, September 30, 2013

PTPTN : Dalam Proses

Alhamdulillah, tepat pukul 2.40 ptg tadi aku menerima panggilan daripada Pn. Aishah ( Pegawai yang bertanggungjawab terhadap akaun PTPTN aku ). Aku ingat esok baru nak telefon dia tapi hari nie dia dah telefon aku. bagus la macam tu kan. hehe.. Katanya, dokumen yang aku pos pada hari Jumaat yang lalu telah sampai kepadanya. TETAPI, terdapat sedikit masalah kat SURAT RASMI PERMOHONAN aku tu. Masalahnya :

  1. aku  letak nama dia kat atas surat tu - sepatutnya atas surat tu TAK BOLEH letak nama dia, cuma letak PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL beserta alamatnya seperti dib bawah nie :

Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional
Lot G2, Tingkat Bawah,
Wisma Chase Perdana,
Off Jalan Semantan,
Damansara Heights,
50490 Kuala Lumpur.
Alamat yang BETUL

Alamat yang SALAH

    2.  aku tulis perkataan puan bukan tuan - sepatutnya guna kata ganti diri yang formal iaitu TUAN tak                boleh guna puan.

Ok, 2 tu saja yang perlu aku baiki. Syukur alhamdulillah, aku cuma perlu edit dan bagi balik kat dia by emel jer... :-) Semoga urusan aku nie dipermudahkan. Aku akan tunggu berita selanjutnya nanti. Mudah - mudahan cepat la kan.. :-) 

Ok dulu la setakat nie.. Best For All

No comments:

Post a Comment