Pages

Thursday, January 12, 2012

LAST PAPER

Alhamdulillah, hari ini (12/1/2012) merupakan hari terakhir aku menduduki peperiksaan akhir semester. Kertas hari ini adalah kertas ALT3032 - KERJA KAYU, PAIP DAN LOGAM. Kertas - kertas sebelum ini adalah ALT3126 - PENDAWAIAN ELEKTRIK DAN PERALATAN ELEKTRIK DOMESTIK (03/01/2012) dan killer paper ALT 3023 - REKA CIPTA (04/01/2012). Hari terakhir nie aku ambil peperiksaan nie kat dewan keramat UPSI iaitu Dewan SITC. Seperti biasa untuk sem nie semua paper aku start pukul 9.00 pagi. So apa lagi kena bangun awal la. Nasib baik la sem nie untuk time final nie aku senang bangun awal. Kalau time kuliah ka, lagi 10 minit kelas nak start baru nak bangun. hehe.... Tapi hari nie agak lambat la aku bangun dalam pukul 7.00 pagi kalau nak ikut hari - hari lain dalam kul 6.00 aku dah bangun dah. Tapi tak pa ada dua jam lagi, sempat lagi nak stady sikit - sikit lagi kan... :-) 

Dalam pukul 8.40 pagi kami pun bertolak ke destinasi terakhir untuk peperiksaan sem nie. sampai ja kat sana tengok ramai ja pelajar - pelajar PENGAJIAN MALAYSIA, kebetulan ambik exam sama tempat dengan kami. Aku tengok ada lagi yang do belek2 nota.. hehe.. tekun bebenor depa nie... Yang kami pulak bukan nak baca nota ka sembang ilmiah ka kn, tapi yang kami buat adalah :-



 give me 5 - menunjukkan dah abis sem 5... :-)



Sempat lagi berposing - posing sebelum exam... hehe.. Untuk paper hari nie, alhamdulillah la banyak jugak la yang aku konfident boleh buat... hehe... So dengan tamatnya paper tadi maka berakhirlah sem 5 aku di UPSI, sem 6 pula menanti bulan 2 nanti... Wasalam.. Best For All....

No comments:

Post a Comment