Pages

Monday, January 2, 2012

Dapatkah Aku Merasainya

Salam Tahun Baru 2012......

sudah lama agaknya aku tak menulis di blog ini dan ada yang mengatakan yang bolg aku sudah pun berkulat... hehehe... :-) maklum la bukan tak nak menulis tetapi dihimpit dengan assignment yang agak mancabar (tapi rasanya bukan agak lagi dah MEMANG MENCABAR) yang tak penah aku lalui semester - semester lepas. Bukanya tahun baru ini aku nak berazam nak banyakkan menulis di blog ini, hehehe, agak - agak boleh ker?? huhu.. Ok lah dah banyakkan lari dari tajuk aku dah nie... apakah yang aku nak sampaikan di permulaan tahun 2012 ini???? huhuu... DAPATKAH AKU MERASAINYA.... merasai apakah?? jawabnya.... dapatkah aku merasai Kampus Baru UPSI yang tersergam indah di Proton City. Pada petang tadi aku bersama rakan seprogram aku (Min dan Rizal) telah keluar untuk makan cendol di sebalah KFC di pekan koboi Tanjong Malim. Lepas ja makan kami saja nak tengok - tengok kat Kota Malim dengar kata dah bertambah maju. Sampai ja kat sana kami ternampak satu jalan yang boleh nampak kampus baru. Kami pun apa lagi cuba la nak g melawat tgk apa ada kan... Nak taw apa yang ada??? tengaklah gambar - gambar di bawah ini... :-)






Pemandangan kampus baru dari arah belakang







Pemandangan bukit yang menghijau di belakang kampus





Inilah kafeteria yang bakal digunakan oleh mahasiswa/i UPSI




 Ini pula merupakan PUSAT PELAJAR (kalau sekarang pusat pelajar adalah Bangunan Bitarasiswa)




 Ini adalah rupa di dalam DEWAN BESAR yang boleh menampung kira - kira 5000 orang pada satu - satu masa


  

 Pemandangan di luar DEWAN BESAR








 Ini merupakan PANGGUNG PERCUBAAN (AUDITORIUM) - reka bentuk dalamnya seakan - akan PANGGUNG BUDAYA


dibawah ini ada sedikit video berkenaan DEWAN BESAR....


video

Ok la... nampaknya sampai di sini sahajalah cerita aku pada kali ini.. insyallah kita jumpa lagi pada nukilan yang akan datang... best for all..... :-)

2 comments: