Pages

Wednesday, May 2, 2012

PRAKTIKUM SUDAH DEKAT

As salam, dalam sedar tak sedar aku dah nak masuk sem 7. Itu menandakan aku akan berpraktikum di sekolah..... waaaaa.... dah sediakah aku nak bepraktikum di sekolah nie... Nak kena mengajar. huhu... mengikut tarikh di bawah nie aku akan mula berpraktikum pada 25 Jun 2012 dan akan tamat pada 19 Oktober 2012. Ini bermakna kurang 2 bulan lagi la... huhu


Untuk itu, semalam aku telah pergi ke Seremban bagi mencari rumah sewa sekali gus perlu melawat sekejap di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sheikh Haji Mohd Said (panjang benor nama sekolahnye.. hehe)
Sekolah agama tu..... huhuuh... Mampukah aku...?????

Kat bawah ini antara beberapa keping gambar suasana kat sekolah itu. Sekali tengok agak besar juga sekolah nie.





No comments:

Post a Comment